- Αρχική σελίδα
- Συχνές ερωτήσεις
Συχνές ερωτήσεις
Ερωτήσεις για το λογαριασμό
Πώς μπορώ να εγγραφώ;
Για να εγγραφείτε σε έναν ιστότοπο κάνετε κλικ στο κουμπί «Εγγραφή» (επάνω δεξιά γωνία):
- Εισάγετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας
- Εάν δεν θέλετε να χάσετε καμία νέα προσφορά κάνετε κλικ στο κουπί «Θέλω να λαμβάνω ενημερώσεις και ειδικές προσφορές»
- Γίνετε συνδρομητής φυλλαδίων
- Στην επιλεγμένη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου θα λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον κωδικό πρόσβασης που έχει δημιουργηθεί για τη σύνδεσή σας
- Στις ρυθμίσεις λογαριασμού (στην επάνω δεξιά γωνία) εγγραφείτε συνδρομητής στο ενημερωτικό φυλλάδιο για να λαμβάνετε τις πλέον πρόσφατες προσφορές
- Μπορείτε επίσης να εγγραφείτε μέσω του δικού σας λογαριασμού Facebook κάνοντας κλικ στο κουμπί «Σύνδεση με το Facebook»
Είναι δωρεάν η εγγραφή και τα ενημερωτικά φυλλάδια;
Ναι, η εγγραφή και η αποστολή των ενημερωτικών φυλλαδίων με προσφορές στη δική σας διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι χωρίς χρέωση.
Γιατί δεν λαμβάνω φυλλάδια παρ’ όλο που έχω εγγραφεί;
Μετά την εγγραφή ελέγξτε στην ενότητα «Ο λογαριασμός μου» αν έχετε εγγραφεί συνδρομητής σε οποιοδήποτε κατάστημα ή ελέγξτε το δικό σας φάκελο ανεπιθύμητων ηλεκτρονικών μηνυμάτων.
Πώς μπορώ να συνδεθώ με το λογαριασμό μου εάν χάσω ή ξεχάσω τον κωδικό πρόσβασης;
Εάν έχετε ξεχάσει ή χάσει τον κωδικό πρόσβασης, μπορείτε να κάνετε κλικ στο κουμπί «Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης» στο κάτω μέρος της φόρμας σύνδεσης.
Καταχωρίστε τη δική σας διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και θα σάς στείλουμε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με οδηγίες για περαιτέρω ενέργειες.
Μπορώ να αλλάξω τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μετά την εγγραφή με άλλη;
Η δυνατότητα αλλαγής της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δεν παρέχεται.
Πρέπει να εγγραφείτε ξανά με νέα διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και να εγγραφείτε συνδρομητής στα καταστήματα, των οποίων τα φυλλάδια θέλετε να λαμβάνετε.
Πώς μπορώ να καταργήσω τη συνδρομή μου σε ένα λογαριασμό ή ενημερωτικό φυλλάδιο;
Για την ασφαλή κατάργηση της συνδρομής στα ενημερωτικά φυλλάδια χρησιμοποιήστε το σύνδεσμο αποσύνδεσης στο τέλος κάθε ενημερωτικού φυλλαδίου.
Ερωτήσεις για τα φυλλάδια
Παρέχετε περισσότερες πληροφορίες για εκπτώσεις ή προϊόντα;
Δεν είμαστε υπεύθυνοι για το περιεχόμενο των φυλλαδίων και δεν διαθέτουμε περαιτέρω πληροφορίες για συγκεκριμένα προϊόντα ή εκπτώσεις. Για περισσότερες πληροφορίες συνιστάται να επισκεφτείτε τον επίσημο ιστότοπο ενός συγκεκριμένου καταστήματος.
Μπορώ να ψωνίζω στον ιστότοπό σας;
Λυπούμαστε, αλλά δεν μπορείτε να ψωνίζετε στον ιστότοπό μας. Στον ιστότοπό μας μπορείτε να φυλλομετράτε τα πλέον πρόσφατα φυλλάδια και τις προσφορές των διαφόρων καταστημάτων.
Μπορώ να εκτελέσω λήψη και να φυλλομετρώ φυλλάδια σε μορφή PDF;
Στον ιστότοπό μας δεν μπορείτε να εκτελέσετε λήψη ούτε να φυλλομετρήσετε φυλλάδια σε μορφή PDF.
Μπορείτε να στείλετε έντυπα φυλλάδια στην ταχυδρομική μου διεύθυνση;
Δεν είμαστε αρμόδιοι για την αποστολή έντυπων φυλλαδίων. Αυτά διατίθενται από τις ίδιες τις εταιρείες. Μετά την εγγραφή μπορούμε να σάς στείλουμε τα πλέον πρόσφατα φυλλάδια στη διεύθυνση του ηλεκτρονικού σας ταχυδρομείου.
Δεν βρήκατε αυτό που ψάχνατε;
Έχετε ερωτήσεις ή προτάσεις; Ή μήπως έχετε κάποιο πρόβλημα με κάτι; Στείλτε μας emai
Θέλετε να λάβετε τις πιο πρόσφατες προσφορές;
Επιτρέψτε μας να σας στείλουμε ειδοποιήσεις και μην χάσετε καμία προσφορά.
Το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται ή έχετε απενεργοποιήσει τις ειδοποιήσεις.